Desi cu rezultatele o duce cam rau, acum, cu Manchester United, farmecul lui Jose Mourinho atrage in continuare, mai ales femei in floarea varstei (adolescentele mai mult cu compatriotul Cristiano Ronaldo), Viv Bodycote, o englezoaica in varsta de 59 de ani tatuandu-si figura antrenorului portughez pe san, cu inscriptia “Doamna Mourinho”.

Casatorita, mama a doi fii, dar si bunica a 5 nepoti, are pe brat si drapelul Portugaliei, patria idolului ei de maturitate, pentru ca il admira pe Special One inca de cand era la Chelsea. De altfel, doamna Viv Bodycote este o fiinta cat se poate de consecventa, declarand pentru The Sun: “Ce pot spune? Am tinut cu Chelsea, iar acum cu Manchester United, pentru ca acolo este Jose. Este un manager care stie sa inspire oamenii, imi place totul la el. Sotul meu este pe deplin de acord si mi-a facut o veritabila surpriza cand mi-a spus zilele trecute ca mi-a facut un cadou special de Craciun, acest tatuaj cu Jose. A durat 2 ore si jumatate pentru a-l termina, m-a durut infernal, dar sunt fericita de rezultat. De fiecare data cand privesc in jos, el este pe inima mea”.

Doamna Viv doarme intr-un tricou cu figura lui Mou imprimata si practic toata casa vorbeste de fostul antrenor al Interului, scrie La Gazzetta dello Sport, de unde am luat informatiile, precum si poza.

“Cred ca este mai mult decat o obsesie pur si simplu sa-i fii suporter. Nu ma misc daca este el la tv. Sa vad fie si o singura partida, doar un interviu al sau, iata momentul cel mai frumos din viata mea. A devenit o adevarata dependenta. Imi place totul la el, personalitatea sa si cred este cel mai bun manager din lume”.

Ce frumos! Si clopoteii linga-linga-linga, nu-ti faci o idee, conita…

